czwartek, 12 listopada 2015

Powrót + Prolog "Kochankowie"

Przepraszam, przepraszam, przepraszam! Nie było mnie tu tak długo, ale mimo to wracam. Mam nadzieję, że mimo to nadal pozostaliście i będziecie komentować moje posty. Nie owijając w bawełnę zapraszam do krótkiego prologu!


Prolog "Kochankowie"

Kolejny raz podniósł na mnie rękę. Który to już będzie, piąty, dziesiąty? Nie sposób zliczyć uderzeń, a jednak serce krwawi.

I pomyśleć, że kiedyś był taki kochany. Wyszłam za niego z miłości, a nie z przymusu, niestety miłość przerodziła się w strach, pożądanie w ból.


Jak to możliwe, że ludzie się tak zmieniają?



Bonus:
Abdullah!

Tak, mam Pose Playera, choć jeszcze nie do końca potrafię się nim posługiwać. Więc na razie wybaczcie za fatalne zdjęcia, postaram się poprawić :)

7 komentarzy:

  1. Ach, to ten Turek XD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Yey! :D Wielki powrót, czekałam! :* Oczywiście, że będę komentować :) hmm zapowiada się ciekawie, zobaczymy co będzie dalej! I tak ogarniasz lepiej pose playera ode mnie xD haha piękny bonus!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się ze wracasz :D Ciekawie się zapowiada nowa seria, proszę o szybsze dodawanie nowej notki xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam poze "Dead" czy coś takiego, nie pamiętam za bardzo jak to się nazywa ;p

    OdpowiedzUsuń