czwartek, 4 lutego 2016

Rodzinka Midletton Część 3

Hej! 
Dzisiaj tłusty czwartek :D Jak Wam idzie jedzenie pączków? Ja aktualnie jestem u babci i obchodzę imieniny mojej siostry (rodzonej). Jak zapowiedziałam dzisiaj rodzinka Midletton! :D

Nasza mała ma urodzinki! Postanowiłam, że nazwę ją Lauren, bo 2 osoby podały te imię. 

Ta różnica koloru skóry :D

"Odejdź potworze!" xd

"Mamo, wrzuć na luz"



Koteł <33

O nie! Niemożliwe!


I tak właśnie pożegnaliśmy małą.. :(

Żartuję! Bawiłam się moveobjects on xd

Słodziaki *-*


Mamusia przyszła pooglądać :D 


Lauren się budzi :p

Ej, Baleron nie ostrz pazurków! 

Taka mała teleportacja xd


No Baleron, zwróć na nią uwagę 



Najlepsi :*

Choć muszę przyznać, że tatuś także nam się opalił


"O kurde, jaka siara" xd

<33

Podnosi go jakby ze szkła był


Czas na kąpiel


Szuru buru

Przyda się trochę świeżego powietrza

Dopiero teraz zauważyłam jak blisko stoi ich dom od przepaści

Małe sprostowanko: mamuśka zwie się Russel (wcześniej pisałam inaczej, ale grałam tą rodzinką w wakacje, więc można było zapomnieć)



Russel jest dekoratorem wnętrz

I to jest właśnie nasza pierwsza klientka 

Idzie zobaczyć efekty

Niestety nie spodobało jej się :(

Ale nie będziemy przejmować się taką kobietą

Wróciła i już od razu gna do córeczki

"Chodź Lauren do mamusi"


Jaj! <33




Jak ślicznotka *3*

Pora karmienia





Cicho sza, mała śpi



Heh :D

Heh x2



Maleńka ♥



Rodzice w komplecie


I co teraz?

Co to mają być za spojrzenia?

Ej no, nie przy dziecku!


A komu to mówicie sio? 


XD


No i patrzcie, dziecko przez was ryczy



No uciekaj! Póki czas!

Ryzykowne....


Shayla bawi się z Baleronem

A i jeszcze: chłopak Shayli ( czyli tej na zdjęciu ) ma na imię Ourell. Też się zapomniało :D


2 komentarze:

  1. Bardzo fajna rodzinka :DD Jestem ciekawa dalszych losów. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się narobiło podczas mojej nieobecności O,o Młodzi rodzice, więc to tłumaczy bara-bara pry dziecku xd

    OdpowiedzUsuń