sobota, 18 czerwca 2016

Las pełen tajemnic

Hej!
U mnie słoneczko, piękna pogoda i oczywiście zbliżające się wakacje! W szkole już nic prawie nie robimy, dlatego mogę sobie teraz pozwolić na więcej grania. Szczególnie zajęłam się rozszerzaniem historii rodziny Lottness. Będzie się działo, oj będzie :D 
A teraz Las pełen tajemnic :p



Postanowiłam uciec. Nie mogłam przecież bezczynnie siedzieć tam i czekać na moją śmierć.


Wierzyłam mocno, że mi się uda. Że epizod z lasem skończy się.


Nagle natrafiłam na małą chatkę. Nie zaszkodzi zajrzeć - pomyślałam wykończona ciągłym bieganiem.



 Może znajdzie się coś do picia?


Po chwili z domku wyszła jakaś kobieta. W sumie przypominała jakąś cygankę, ale w tej chwili nie liczyło się to dla mnie. Ważne by miała trochę wody i może jedzenia.



-Czego tutaj szukasz? - spytała zmęczonym głosem.


-Hmm, zobaczyłam tę chatkę i pomyślałam, że może będę mogła tu na chwilę zostać..


-Tak dawno nie miałam gości! - rozpromieniła się - Proszę, wejdź.


Wnętrze domku było dość zadbane, choć zdecydowanie dla dwóch osób nie było tu miejsca.


-Och, jak dobrze - wypiłam chyba piątą szklankę wody - Dziękuję bardzo.


Teraz za to przygnębiała mnie myśl, że może już nigdy nie doświadczę wygód, ciepła domowego i tych wszystkich sprzętów. Może już nigdy stąd nie wyjdę!


Ale musi być jakieś wyjście, prawda?


Otarłam zmęczone oczy pełne łez i obiecałam sobie, że wezmę się w garść.



-Zaraz przygotuję ci coś do jedzenia - oznajmiła kobieta i zabrała się za przygotowywanie posiłku.


Za to ja usiadłam w fotelu, próbując zebrać myśli.



 -Jeszcze raz dziękuję - powiedziałam do nieznajomej i wzięłam od niej talerz z jakąś potrawą.



W mgnieniu oka talerz pustoszał.


-Wie pani może, jak uciec z lasu? - spytałam niespodziewanie.


 -Nie da się - mruknęła.


I zajęła się jakimś dziwnym rytuałem, który polegał chyba na tańczeniu wokół pcheł. XD


-Och, pani jeszcze nie zaznajomiona - zakryła usta dłonią.


-Będę musiała już iść - nie chciałam tracić nawet sekundy.


Wyszłam z domu bardzo zmęczona. Od dwóch dni nie spałam!



Ale nie mogłam pozwolić sobie teraz na słabość. Cel był już tak blisko.


 No, w końcu - pomyślałam, gdy nareszcie doszłam do tzw. granicy.



Jeszcze dwa kroki.


Krok.


 (jak myślicie, Elise uda się wydostać z tego lasu?)



Wiem, że bardzo krótko i jeszcze w takim momencie, ale musicie mi to wybaczyć.

W zamian za to możecie w komentarzu zadać mi najróżniejsze pytania, które w następnym poście umieszczę razem z odpowiedziami. Co wy na to? 
Pa!

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że jej się uda, ale pewnie nie będzie to łatwe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizujesz Q&A?
    Zadaję pytania!
    Ulubiony smak soku?
    Czy kiedyś zjadłam coś czas bardzo żałowałaś?
    Wypiłam sam olej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie jest twoje lubione:
    zwierzę,
    jedzenie,
    napój,
    miasto,
    kraj?

    Czy kiedyś:
    zgubiłaś się,
    zabiłaś kogoś,
    chciałaś kogoś zabić,
    próbowałaś wezwać Szatana?

    Kiedy pierwszy raz:
    się umalowałaś,
    dostałaś szóstkę,
    wywaliłaś się,
    złamałaś coś (np. żebro, patyk xd),
    napisałaś zdanie bez żadnego błędu?

    Czy jesteś:
    feministką,
    satanistką,
    buddystką,
    rasistką,
    miłośnikiem zwierząt,
    miłośnikiem kebaba? XD

    TAK! :D WYJDZIE Z LASU. B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ta kobieta była naprawdę dziwna :O I te rytuały Trzymam za ELisę kciuki! Oby się wydostała Pytanka? Robi się ;D
    1. Jak masz na imię? XD Wiem głupie pytanie ale nie mam pojęcia o nim.
    2. Do jakiej klasy idziesz po wakacjach?
    3. Będzie pasek na swiadectwie, czy może gdzies indziej? :D
    4.Co cenisz w ludziach? a czego w nich nie znosisz
    5.Jakie zwierzę lubisz lub posiadasz :D
    6.Pierwszy simowy blog, który czytałas?
    7. Farbowałas kiedys włosy? Jesli nie, to chciałabys? Na jaki kolor? :D
    I to chyba tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8. Książka/Film której nie lubisz.
      9. Ile blogów obserwujesz?
      10.Ulubiona piosenka na tę chwilę?

      Usuń
  5. Kurczę ja bym obstawiała, że jednak ta granica jest niemożliwa do przejścia :( Ciesze się, że masz już chwilę wolnego do pisania tutaj i do grania C:!

    OdpowiedzUsuń