sobota, 25 czerwca 2016

Q&A

Hej!
Wakacje!! Mamy już wakacje! Chyba każdy się cieszy, no nie? Dzisiaj odpowiem na Wasze pytania. Zaczynajmy!

Pytania od Clary:
Ulubiony smak soku?
Jabłko brzoskwinia lub jabłko winogrono.
Czy kiedyś zjadłam coś czas bardzo żałowałaś?
Chyba nie.
Wypiłam sam olej?
Wypić nie wypiłam, ale gdybym musiała no to czemu nie :P

Pytania od Rafo:
Jakie jest twoje lubione:
zwierzę,
Delfin i lama
jedzenie,
Makaron z sosem serowym i brokułami
napój,
Shake lub woda brzoskwiniowa
miasto,
Trudno powiedzieć xd
kraj?
To samo co powyżej.
Czy kiedyś:
zgubiłaś się,
No na pewno xd Pamiętam szczególnie jak w wielkim supermarkecie nawoływali przez takie cuś moich rodziców ;p
zabiłaś kogoś,
Nieee
chciałaś kogoś zabić,
Hmm, raczej nie...
próbowałaś wezwać Szatana?
Nie
Kiedy pierwszy raz:
się umalowałaś,
Skąd ja mam to pamiętać? Xd
dostałaś szóstkę,
Dawno XD
wywaliłaś się,
I ja mam to pamiętać? Xd
złamałaś coś (np. żebro, patyk xd),
Od razu mówię, że nigdy nie miałam nic złamanego w ciele, a patyk no to pewnie już jako małe dziecko złamałam xd
napisałaś zdanie bez żadnego błędu?
Nie pamiętam xd
Czy jesteś:
feministką,
Nie
satanistką,
Nie
buddystką,
Nie
rasistką,
Nie
miłośnikiem zwierząt,
Zależy jakich xd Ale powiedzmy, że tak.
miłośnikiem kebaba?
Lubię kebab, ale bez przesady :p

Pytania od Oliwii:
Jak masz na imię?
Kinga
Do jakiej klasy idziesz po wakacjach?
2 gimnazjum
Będzie pasek na swiadectwie, czy może gdzies indziej? :D
Na świadectwie :p
Co cenisz w ludziach? a czego w nich nie znosisz
Nie znoszę gdy nie mają do mnie zaufania, mimo że nigdy nie sprawiłam, że powinni tak się zachowywać. Cenię sobie szczerość.
Jakie zwierzę lubisz lub posiadasz :D
Lubię delfiny i lamy. Muszę przyznać, że zastanawiałam się nad kupnem lamy xdd Z koleżanką mamy się złożyć :p
Pierwszy simowy blog, który czytałas?
simssims170.bloog.pl
Farbowałas kiedys włosy? Jesli nie, to chciałabys? Na jaki kolor? :D
Kiedyś farbowałam tylko końcówki na niebiesko (co z tego, że wyszły zielone).
Książka/Film której nie lubisz.
W pustyni i w puszczy. Udręka jak dla mnie.
Ile blogów obserwujesz?
Ok. 22
Ulubiona piosenka na tę chwilę?
Coldplay - "Hymn for the Weekend"


3 komentarze:

  1. Lel, myślałem, że wywoływałaś kiedyś Szatana, bo jakaś taka mroczna jesteś. XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Błehehe, a ja pytań nie zadałam, bo nie widziałam :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej też nienawidzę w pustyni i w puszczy nie wiem jak ludzie moga się tym zachwycać :D

    OdpowiedzUsuń