sobota, 16 stycznia 2016

Rodzina Crossaint

Hej!
I znowu mamy weekend! Dzisiaj dość krótki post, ale mam nadzieję, że wybaczycie :) Dziękuję Wam za imionka dla nowo narodzonej dziewczynki, ale jeszcze nie zdecydowałam które imię wybrać :p No to zaczynajmy!

A więc poznajcie Lanę :D


I jej domek :)


Kosiarz nam złożył wizytę :D


Spokojnie, nikt nie umiera xd

No złapcie się za rączki! XD


Nie boisz się tak spać sama w domu z Kosiarzem? ;D

O patrzcie kto nas odwiedził! 

Mam tę moc!

Ten chłopiec jakoś dziwnie się nazywał, ale oczywiście zapomniałam xd :p

A co to za zebranie przed domem mojej Lany? Hmm?

Przynieśli jej jakieś dziwne dziecko O.o

Naprawdę dziwne....

I ten jego wzrok: "Zjem Cię!"

Lana, odłóż te dziecko, bo będą kłopoty! o.o

Nie, nie, nie! On jest straszny!



......

A teraz to co się z nim stało?!

Lana chyba też nic nie kuma....

On je swoje nogi?!

Różowy staruszek?.....

Nie no, Lana, nie podrywaj...

On nie jest Ciebie wart!

Pozostawię to bez komentarza...


O, znowu nas odwiedził! Czyżby się nasz Kosiarz zauroczył? :3





I żeby nie było jeszcze tak krótko :p




Lana VS Cecile
    



Leah VS Shayla

   

Pa!

11 komentarzy:

  1. Wowow powiedz mi jak to się stało, że Kosiarz sobie ciebie odwiedza? :D
    Poza tym o co chodzi z tym dzieckiem?! :O Czekam na kolejną notkę! Pisz szybko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy użyciu kodów wszystko jest możliwe ;3 A te dziecko... Tak mi się jakoś nudziło XD

      Usuń
  2. Właśnie, o co chodzi z tym dzieckiem? :O To jej adoptowana córeczka czy jak? Lana jest śliczna przy okazji <33

    http://ambrosialsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko jest owocem mojej nudy :D Nie, nie jest spokrewnione z Laną i w następnych postach już go nie będzie ;D

      Usuń
  3. Grasz na kodach, widać od razu xd "no złapcie się za rączki" brechtam! Lana niech poderwie tego gazeciarza, tylko niech robi to po cichu, bo wezmą ją za pedofila xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha :D. Przez Ciebie mam ochotę na trójeczkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, to dziecko czy to dziecko podobne cos mnie przeraża :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha! Rozwaliłaś mnie tym dzeckiem!
    gaja-simowyzakatek.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń