niedziela, 10 stycznia 2016

Rodzina Midletton Część 2

Hej!
Ja chcę już ferie, a wy? Już niedługo :D Dobra, przejdźmy do posta :D



Już większy brzuszek :D

Mike już się obudził 

"Coś tu nie gra" xd



Coś zaczęło się przypominać? Hhehe

"Ej no, nie odchodź" XD

Uciekamy przed przeznaczeniem

"Ktoś tu był?"

"Nauczka na przyszłość - nie pić nigdy tak dużo "

Przebieramy się na śniadanie

śniadanko w kurorcie



A czemuż to na bosaka?



"No ej, nie uciekaj znowu"

I sama musi jeść



Odwdzięczyć się trzeba za te romantyczne śniadanko w samotności xddd







XD



Moje gołąbeczki <33



xd


Uwaga ciężarna!





Obstawiacie, że dziewczynka czy chłopczyk?




To właśnie ten kurorcik gdzie obecnie przebywają


A taki jest ich przed przemianą

I po przemianie

No to teraz trzeba spędzić trochę czasu w swoim kurorcie









Selfie


Miodek pije :D

Tak gorąco a ty w czapce

"Halo, to ja!"

Ej, już sio od niej!


Opalają się

"Paczaj no"

"Hahahha"

No spokojnie, bo brzuch Ci pęknie!


Wiecie jak nazywa się ta pani? Ariel! xd

Ta mina xD

Widać jakiś ślub się szukuje


To nie ja to zrobiłam, to rozgrywka xDD




XDDD

Arielka zachwycona xd




Leah poszła sprawdzić czy to prawda, że no ten tego


Hah




Pływanie w ciąży dobrze wpływa na dziecko :D








Soczek :D

Jakie fajne morze




Preparat na komary


Ej ty! Za młoda jesteś!

XD

Piasek trzeba posprzątać xd

A na plaży tyle piasku... xd

No i rodzi 

No i  co się facet śmiejesz?

Bezużyteczni



No, ale gra nie pozwala na plaży, więc patrzcie gdzie ją gra przeniosła :o


Na szczęście to tylko bug

Jednak dziewczynka



No to w komentarzach piszcie jak chcecie, żeby się nazywała :D

<3

I rodzina w komplecie :D


9 komentarzy:

  1. Ojej jaki ładny kurorcik <3 super go zmieniłaś ;) Aj tak myślałam, że będzie dziewczynka :D A imię to może na cześć Arielki niech ma imię jak jedna z jej rodzeństwa? Jej siostry to: Aquata, Andrina, Arista, Attina, Adella i Alana :D Do wyboru do koloru XD Czekam na ciąg dalszy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kurort :) Ja ich nigdy nie ogarniałam xd Yey dziewczynka!! Może, Lauren, Dani lub Amy? :) Chyba przespałam część pierwszą, idę nadrabiać!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daje lineczka do fryzurki Lisy jak prosiłaś :) http://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims3-hair-hairstyles-female/title/skysims-hair-toddler-188/id/1234497/

      Usuń
  3. Przeczytałam "Preparat na koszmary"

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre miałam przeczucie co do płci dziecka :D super kurort urządziłaś :) a imię, hmmm, może Ashley, Hannah, Clover, Courtney?;)

    susiets3-creations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko. Wolisz ts3 czy 4? Ok, imionka:
    Lea, Livia, Medlyn (nie wiem czy tak sie pisze), Lauren, Sara, Mija, Maya, Victoria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ts3. Po prostu się do nich przywiązałam i trudno mi się tak teraz przestawić na ts4 :)

      Usuń
  6. Ładny kurort! Zgadłem, że to będzie girl ;) A może by tak dać jej na imię Diaxel? Xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, jak rodzą się dziewczynki *-* Ja tam kwestię imienia pozostawię tobie :D Łał, ten dodatek jest super! Kurorty to chyba najlepsza opcja :D O, nawet Arielka jest xD Haha, biedny facet od sprzątania piasku, czeka go raczej wieczna praca xd :<

    Przy okazji, zapraszam na mojego odnowionego bloga :3
    http://ambrosialsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń